Monday, July 11, 2011

When there's a chemistry between us...

Pada mulanya kami tidak mengenali antara satu sama lain, Tapi akhirnya disatukan oleh seorang sahabat yang bertungkus lumus mencari rakan seperjuangan yang mempunyai minat terhadap muzik dan genre yg mutual dari akar yang sama...

Tapi sayang, sahabat itu telah pergi menyahut panggilan illahi...

Aku rase beruntung sangat-sangat bila dapat berkawan dengan mereka nie. Afzan Azriel, sebagai Lead gitar band kami yg ada skill dan style yang tersendiri. Mr. A (bukan nama sebenar) sebagai 2nd gitar dan juga front man kami. Firdaus Dziaudin, Drummer yg sangat hebat! Betul-betul hebat! dulu daos nie start main drum busuk gler gayanya... haha, lek ek daos;p Tapi sekarang, aku sangat terpegun, dan memang tabik kt dia... dalam masa yg singkat, skill dia bertambah baik, sangat baik!

Dan aku member yang terakhir dalam band nie, tiba-tiba aku mendapat call dari Mr. A, mengajak aku lepak bersama...

Kitorang pun berbincang, dan mencapai kata sepakat. Tertubuhlah band yang kami impikan selama nie.

Gambar kami "Berempat" setelah selesai debut perform atas stage buat pertama kali kami di battle of the band di melaka yang dianjurkan oleh majalah muzik tempatan....

Baru la kitorang taw, beza antara langit dan bumi, band- band lain tersangatlah hebat, terasa kerdil sangat kami nie... Aku pun terasa sangat kecewa ngan performance aku atas stage yang mcm kayu ja! berdiri statik sangat atas stage...

cont'

No comments:

Post a Comment