Monday, July 11, 2011

When there's a new toy...


Aku mula terpikat dengan bass nie bila first time tengok video kat youtube, band jepun punk-rock yang bassistnya perempuan. Tersangatlah smart aku tengok dia pakai, tp dia pakai Gibson punya brand la, memang lah aku tak mampu...
Tapi nasib aku betul-betul baik, daos ternampak lak bass yang aku impikan tu kt kedai gitar kt area pasar seni niyh. Aku tanya harga, murah giler! (kot) "Biar betul uncle harga nie??" aku da excited giler dah time nie. uncle tu pun terangkan kat aku kenapa murah sangat. Rupa-rupanya ader sikit rejek kt body bass tu, pasal dulu time shipping, bass nie accident, terjatuh la kot...

Tapi aku tak kisah woo! Epiphone brand tu, memang aku tak lepaskan la...

Hampir tiap-tiap minggu aku usha bass nie, harap tak ader org nk beli. Budget aku tak cukup lagi time tu, so aku menunggu gaji aku masuk and saving duit tak makan kat luar time keje, haha.


So, nie la sayang aku yang terbaru... EPIPHONE FLYING-V BASS...



P.S. Gig bag dier lak susah nak carik!!!! kangkang sangat bodynya. sekarang nie pun aku pakai beg keyboard ja sementara waktu...

No comments:

Post a Comment